dinsdag 11 maart 2014

LIFEBOOK

DE  LESSEN 7 - 8  - 10 EN 11.
 







6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pagina's Annie, vind vooral de onderste twee erruug mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een diversiteit weer en mooi!! De 1 na onderste is mijn favoriet, maar ik kan niet zeggen waarom precies... Je gezichten worden ook steeds mooier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie Annie, het is wel heel intensief geloof ik deze workshop maar je leert wel heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Coby, elke les mag je een hele week over doen, dat vind ik geen productie. Verder doe ik bijna niets, aleen het ABC daarnaast nog. En wij leren heel veel, ga het volgend jaar weer doen.

      Verwijderen
  4. Stuk voor stuk hele mooie uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen